cat-right
 

Perfect Body Training

Garantáltan csak nálunk!

Új az alakformálás területén!!!


perfect_body_trainingA Perfect Body Training egy  olyan edzésmódszer, amely testünk „kritikus” pontjainak és főbb izomcsoportjainak intenzív megdolgoztatásával fokozott kalóriaégetést és hatékony, gyors alakformálást biztosít.

Tökéletes alak? Igen, mindenki álmodik erről…. Ha tükörbe nézünk és testünket megpillantjuk, szinte mindig elégedetlenkedve elfordulunk tükörképünktől.

De ennek most vége lehet……..képzeld el magad egy olyan testben,ahol jól érzed magad, amiben elégedett vagy, mosolyogsz,ha tükörbe nézel……..

…..most azt mondod magadban?! –„Ilyen nincs, mert én született kövér vagyok…..mert anyukám/apukámtól örököltem a ’hízó’-géneket……mert már mindennel próbálkoztam, semmi sem segített………mert…mert…mert”””.perfect_body_training_01

…de most itt van egy olyan új módszer, amelynek gyakorlatanyaga a leghatékonyabb alakformáló, erő-és állóképességfejlesztő gyakorlatokból áll, 10 hetes programcsomagokba ’pakolva’, a kezdő ’csomagoktól, a középhaladón át a haladóig!


Mért hatékony alakformáló és egyben zsírégető tréning?


­   Gyógytornász-aerobikoktató vezetésével garantált a gyakorlatok helyes kivitelezése a gazdaságtalan, testednek megterhelő mozdulatok elkerülésével.

­   24 órás ’utóégető’-zsírégető hatás:

„Az erő- és gyorsasági erőedzések (sprintek, futás, súlyzózás, Perfect Body Training stb.) jellemzői, hogy az utánuk következő 6 – 24 órában jelentkező ’utó égető’ hatásuk jelentős. Mialatt ez az edzés utáni kalóriaégetés zajlik, a legújabb tanulmányok szerint (mely az aerob edzéskor igen minimális mértékben történik) a testünk sokkal több energiát használ el, mint edzés nélkül. Kimutatták, hogy az edzés-indukált összes kalóriaégetés értéke, erőedzéskor és azután nagyobb volt, mint az aerob tréningek alatt.

­   Nagy intenzitás, fokozott kalóriaégetés, hatékony alakformálás:

Intenzív, a test legfontosabb izomcsoportjainak megdolgoztatására épülő funkcionális edzésforma, vázrendszerünk stabilizáló (elsősorban test helyesen tartásáért felelős) és mozgató-izmait erősítő gyakorlatanyag

­   Fokozatosság elve:

perfect_body_training_02A gyógytorna fogalomkörében használt fokozatosság elvének beépítése, azaz az egyén fejlettségéhez mért gyakorlatok végeztetése garantálja a fokozatos fejlődést!!!





­   10 hetes programcsomagok—kezdő-középhaladó-haladó gyakorlatanyag

biztosítja a csoporthoz való folyamatos csatlakozási lehetőséget!!! A gyakorlatanyag programcsomagonként változik a hozzászokás és az alulterhelés elkerülésére, na és a fokozatos fejlődés garantálására

­   Izomcsoportonként a leghatékonyabb gyakorlatokkal dolgozunk

perfect_body_training_03

­   Változatos eszközhasználat, modern, nem túl pörgetős zene biztosítja,hogy edzés közben is jól szórakozzál.  Fizioball, erősítő gumikötél-gumiszalag, BOSU, súlylabda, súlyzók, softball….


­Szükség esetén egyéni szaktanácsadás

Mrakovics Rita –gyógytornász-mauálterapeuta, Aerobik-Fitball-Callanetics-Urofitnesz-oktató


Perfect Body Training időpontok

Időpontok:      Hétfő 17:30-18:30

Csütörtök 18:30-19:30

Előzetes bejelentkezés szükséges!

  2797 megtekintés